فروشگاه شجاع فروشگاه شجاع

mycustomer

فروشگاه شجاع

فروشگاه شجاع از سال ۱۳۳۸ فعاليت خود را در حوزه قطعات يدكي خودرو شروع كرد. همزمان با رشد و توسعه فناوري در دنياي ديجيتال، گروه «شجاع پارت» در سال ۱۳۹۹ با هدف ارائه خدمات مطمئن و ارزان، ­در حوزه تأمين لوازم يدكي آغاز به كار كرد. اين گروه كه توسط جمعي از متخصصان مهندسي مكانيك، تأمين كنندگان باتجربه بازار داخلي و خارجي و خبرگان دنياي ديجيتال تشكيل شده، سال ها از نزديك با مسائل اين حوزه دست و پنجه نرم كرده و شاهد دغدغه ها و مشكلات مردم در تأمين لوازم يدكي به عنوان يكي از اساسي‌ترين نيازهاي هر خودرو بوده است. شفاف نبودن قيمت‌ها، نبود راهكارهاي بنيادين در تشخيص اصالت كالا، كمبود دانش و جزئيات فني در خصوص هر قطعه از جمله اين مسائل و مشكلات هستند.

امروزه با توجه به كاهش زمان فراغت و وجود دغدغه‌هاي اساسي در زندگي روزمره افراد، ارزش افزوده ارائه خدمات ديجيتال در بستر وب بر كسي پوشيده نيست. لذا در «شجاع پارت» به ‌عنوان متخصصان باتجربه حوزه كاري خود گرد هم آمديم تا به بهترين شكل ممكن دغدغه‌هاي موجود را كاهش داده و فصل جديدي را در ارائه خدمات آنلاين در حوزه خودرو رقم بزنيم.

در «شجاع پارت» با تأمين قطعات و لوازم يدكي از نمايندگان رسمي و بالادستي بازار، قطعات يدكي با قيمتي ارزان‌تر در اختيار مصرف كننده قرار مي‌گيرد. شفافيت فرآيند خريد، قابل رديابي بودن سفارش، امكان پرداخت در محل، ارسال سريع و ساير خدمات ما باعث شده تا خدمات مدنظر سريع‌تر و با اطمينان بيشتري نسبت به بازار سنتي در اختيار مشتري نهايي قرار گيرد.

ارائه اطلاعات تخصصي در خصوص خودروها و قطعات مختلف به تفكيك برندهاي داخلي و خارجي، از جمله خدماتي است كه باعث مي‌شود ضمن افزايش دانش فني در تمام سطوح جامعه، شما خريدهاي خود را با اطمينان بالاتر انجام دهيد.

هرچند در «شجاع پارت» كوشيده ايم بهترين‌ها را به آسان ترين و شفاف‌ترين شكل ممكن ارائه دهيم ولي همواره منتظر شنيدن پيشنهادات شما كاربران عزيز جهت ارتقا و بهبود ارائه خدمات در بخش‌هاي مختلف هستيم.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/10 ساعت: ۱۲ توسط:mycustomerr :